Dumma Sol

Har skapligt ont på ryggen och det är typ 100 grader på ryggen. Ställ en kastrull där så kan vi koka något :P
Känns som att man varit utomlands och brännt sig, stramar och svider.
men men är man så dum och inte smörjer in sig så är det bara att gilla läget! :) Jag tar den.. 


NU skall jag dra på ett lager After Sun och sedan blir det nog en sväng till Gymmet innan jag åker och jobbar i diseröd!
Blir bara lite på cross trainern, mest för att röra på fläsket.
Har man minskat i vikt om grannen påpekar att man minskat en hel del?
I Like! :D
Bra så man kan lägga på sig allting igen i Usa..


Just det. Har nog inte berättat.
men den 15 Juni har jag bokat tid hos Amerikanska Ambasaden. 10,00 har jag tid så jag och Ct åker upp över dagen :)
Så nu börjar det faktist gå in vad som är på G.

Weehoo

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0