Dags att visa skillsen.

goddag!!

längesen jag bloggade, inte riktigt haft sug på det! :)

igår efter jobbet så kom michaela och emma till mig. vi handlade hyrde film. när vi sen kom hem i min trappuppgång så sitter Ct i trappan och säger hej. Haha trooooddde jag skulle få hjärtinfarkt! Så hon joinade oss med mat och film!

Idag mina vänner.. Skall jag skaka på allt som min kropp äger....
Jag skall gå på ZUMBA... Succen som kommit till oss på Sportlife. 80 bokningar och 20 reserver, men grymmaste chefen säger att vi får smita in iaf! ;) I Like it! haha.. Så jag och Maria skall svänga våra lurviga, eller jag har att svänga iaf! Näe men det skall bli sjukt kul! :D
Imon är det medlemsfest på Hatten, kommer nog bli sjukt, speciellt med brännbollen innnan!

Nu skall jag hitta på något vettigt att göra. kanske ringa min kära far och kolla vad han gör! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0