curry curry

Goddag alla!!

Har varit på gymmet och kört lite pump.. Inte alls på G idag... :/
precis lagat en god kycklingcurry och skall duscha efter det..

Skaplig träningsvärk i triceps efter jag körde med Jonas igår! :P
Samtidigt som "gymkillen" var där. Ögongodis! ;) haha..

Igår blev det häng med Ulle.
Afterworkkäk på malt. Sen tänkte vi dra til fästningen å käka glass då va de stängt. så vi stannade på gamla torget hos en kompis till Ulle och satt å tjöta en stund. sen köpte vi lite naturgodis och åkte hem till Ulle och satt å kolla tv å tjöta.
Trevligt! :)

Inte speciellt laddad för jobb ikväll.. får koka mig en Del kaffe och dricka!


Ju mer man börjar prata om Usa desto mer taggad blir jag! :)
Familjen jag skall bo hos verkar kanon! Gaaah jag Vill nu..
Insåg igår när jag och Jonas pratade om det att det snart är bara 2 månader kvar! okej, 2 månader och en vecka och 2 dagar!  :P

Damn i want to go NOW!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0