Coldplay

God förmiddag alla läsare..

Dagen är lite små grå. Men vad gör det när man är glad ändå!? :)

precis fixat iordning mig och druckit en god kopp kaffe och käkar knäcke med leverpastej och melon! MUMS!!

härligt att man är snabb när man inte behöver b´vara det.. nu är jag sådär färdig och bara väntar ut tiden typ, tänkte då ta en tidigare buss in. yes..
Fick sms ifrån Polisen att passet var färdigt. Hallå eler, 4 dagar eller vad tog det? Men jag tackar och tar emot. Fortarde klar med visumet då.
Har en sådan period där jag tittar i min garderob och inser att jag inte har Någonting att ha på mig. Hmm.. Kanske skall handla på mig ett par linnen eller 3. Yes. Får se om skåran vill flänga runt med mig :D


Förövrigt så är Coldplay för jävävla bra! Woohoo..

nej nu skall jag kila! pyss!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Självklart står erbjudandet kvar! Den väntar här på dig, bara att hämta !



Ja, du får veta senare ikväll :) Då bloggar jag nog om det!

Puss

2010-05-10 @ 11:59:45

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0