Bränd Jasmine

Kanon dag har det varit!!

Vaknade, tog lite sovmorgon! gjorde mig iordning och åkte in till stan.
Mötte upp Emma och Mattias och sedan även Carolina.

Satt i slottskogen heela dagen. Sen slöt även Agnes upp till gruppen. Hur mysigt som helst! och Carolina hade gjort en sådan mumsig sallad. Som var så god att jag och agnes tillslut struntade i tallrikar och åt direkt ur burken!
Sedan fick jag en fågelbajs i huvudet. Höll helt seriöst på att spy. Fy vad vidrigt.. Det skall ju bringa tur så köpte en lott på vägen hem men uppenbarligen har jag inte mer tur än vad jag brukar ha otur.
Men Jag är glad ändå! :D

Sedan hem och möta upp Emma. (Corneliusson) och vi åkte till Sportlife och körde först Zumbaaaaaa. och sen Pump.
Jäklar vad kul det är med Zumba. Haha skaka på ALLT verkligen. Hell yeah! :D

Nu har jag fått tummen ur och städat lite och skall nu äta lite (?) Mitt i natten! haha...








Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0