Borde men näee.

Borde städa!!! men har dratt mig ifrån det hela dagen!!!

Var på gymmet 9.15 för att köra balance. Lika bra som alltid!
Råkade stanna kvar på gymmet till 13.15. (passet slutade 10.30) Men det är ju mycket trevligare att stå och prata med Malin och sedan Emma som kom förbi än att åka hem och göra nytta! haha...
NÄR jag väl åkte hem och precis kommit innanför dörren får jag sms av Ulle att Han har kommit. Bajs. Haha...
vi snackar 7 minuter. och några av hans kompisar kom strax innan jag åkte..

Men men... med maximal otur hoppa jag in i duschen lite snabbt och tox cykeln ner till kungälv och mötte upp Emma och Zorro. Käkade lite lunch och tjötade i Solen.... SOm övergick i regn.

Varit och handlat lite mat. Så nu skall här lagas mat. Sen blir det hem till mamma och pappa en sväng.
Skulle ev åkt och tränat en gång till i dag men jag struntar faktiskt i det. Kör dubbelt imorgon istället!
Zumba och Pump. Hoppas emma kommer med på Zumban också! :)

Nej nu skall jag ta tag i mig.. Laga mat... Min favorit, Korv och stroganoff!!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0