3 gången gillt

Aaah blir så trött.. när man vl tar sig tiden att sätta sig med visumet, ja första gången då bara fuckar den upp totalt så jag får göra om det. Andra gången så när jag gjort typ hela visar det sig att jag måste ha kort till visumet. Jahaa...
Slänger på mig andra kläder på 2 sek springer ner och tar ut cykeln och trapmar gärnet till bohmans.
får ta kort direkt och får med mig det hem. När jag kommer hem och springer in och sätter i usb minnet i datorn har jag varit borta för länge och det är bara att börja om. FUCK!

Så nu får ni hålla tummarna så att skiten blir bra! haha.. Och inte vart jag snygg på bilden heller.. Hmm.. Aja! :P


nu skall jag börja om..! :)



uppdatering.

Tro sjutton att när jag är klar med precis ALLT så vet jag inte om jag vågar godkänna eller inte för man måste skriva ut det och jag har ingen skrivare.. så nu blir det att ta mina papper och grejer och cykla hem till tvetgatan och fixa skiten där. 4 gången nu då....

Och nu fick jag sms av maria att hon inte skall köra zumban och sånt är inte kul själv.. så kanske skiter i de jag med.. hmm...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0