Tid!?

Vad är tid!?
haha har inte tid med mycket men ändå har jag massa tid! :)


Dagarna rullar på...
Tränade Body Balance i morse. Grym träning, lätt varje tisdag om jag är ledig!
Sen blev det att hänga i solen med Michaela och Anna.. Myyys- handlade och hängde lite här med innan jag skulle till jobbet,,, Och vilket jobb! MegaKul verkligen! I looove it!. :)

Imorgon bitti blir det Body pump på morgonen. sen Anna och Miqa again! Sen på kvällen jobb!  :)

Känner sååååå för att bara lägga mig i ett bad.. Men orkar inte vid halv 10 när jag kommer hem på kvällen.. så det fåår bli på..... Hmmm. Måndag kanske!? Om jag inte försöker mig på en tiramisu till min kära pappa som fyller år.. tror dock det är massa svårt att göra men  men! :P

jaja nu skall jag hoppa ner i sängen...
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0