Söndag idag igen!

Veckorna går fort... Väldigt fort!
Bra och dååligt. på olika sätt kanske! :)

var lite sur över att dom inte ringde ifrån scandinaviska institutet i fredags! :P så hoppas på nu i början av veckan!! :D
Vill NU verkligen! hihi...


jaha ja.. Helgen annars..
hade mysdag med Anna då.. sen kom miqa å ct till mig på kvällen...
Miqa sov hos mig. drömde massa knas och drömde att det var en kille som låg brevid mig så vänder jag mig om och ser att det är miqqa.. haha... då blev jag lite rädd.. :D
Jobbat diag med sen hem till mor och far!! :) Fick Maaaaaaat!!! haha...

Ja har egentligen inte något vettigt att skriva...



Ps..
Det går bra med min diet! En del har försvunnit och MER skall bort..
Jag gillart! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0