Solsken

Hej hopp..


Nu sitter jag hemma och andas lite innan jag skall springa bort till nästa arbetspass! :)
Känner verkligen hur seg jag är i hivudet alltså!

fick en frågan om vad jag går på för diet. LCHF är det. så alltså inga kolhydrater. och självklart inget godis bullar läsk osv.
:)


Annars är det ju underbart väder ute.. Klockn är 17.55 och det är LJUST!!! underbart! :)
Men fortfarande underbart att det är snö kvar! :)

Idag ringde dom ifrån Scandinaviska Institutet. Yeeey. Så fort jag fixat korten och fått reperenserna så skall vi boka ett möte! :) Skall få till en familjebild! Hmm. kommer sandra till helgen tro!?

Jaja nu skall jag äta mitt ägg och sedan gå! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att det går framåt med dina planer Jasse! :)

2010-03-05 @ 10:26:07
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Okej, tack. Funkar den då? Har du gått ner nåt? Borde också sätta igång... ;)

2010-03-08 @ 10:45:06

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0