Pump it up

Avnjutit 2 snäckemackor med ägg, majonös och lite citronsaft på.
och dra mig vad gott det var!!!
Blir frukosten framöver! Klart slut!!!

Var på body pumpen idag. vad jag gillar det. Verkligen kunna ta ut sig fullt ut.. Svetten sprutade näst intill men så skönt. Hade redan träningsverk efter Balance igår, och frågan är hur jag kommer m imorgon..
men imorgon är det RPM unchtid. blir väl att man trampar i 55 min imorgon med! :)
hade vart trevligt om malin var med. 

Carolina skrev och sa att hon kommer på besök! I like a lot! :)

Känner inte alls för att jobba ikväll.. Efter gårdagen så har jag inget sug alls för centrum idag. Känner mig inte hemma där... 3 timmar. det klarar jag!!!!!!
Imon är det jobb på rollsbo igen! That i Like!! :)

Det var det för nu...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0