kööör baaa

Goddag!!!

gårdagen var bra, åkte med pappa upp till sandra och jockes skola och hämtade dom.
Klappade på sandras häst. Den var snäll! Pappa visade sina skills med hästar, hur man backar en häst.. Bra pappa! :P
Sen var det hem och göra sig iordning till kvällen.
Var förfest hemma hos malin med massa folk och tacos. megatrevligt.. blev sedan utgång på Malt och humle. Så kass men men var trevligt iaf! Dött och gamlingar, blev tidig hemgång.
Och jag skall aldrig mer festa till på VIN!!! Fan vad det sätter sig i huvudet dagen efter! :P

Dragit ut på dagens sysslor idag... Ska städa och baka. Inte gjort något av det.
Haha.. Äna banana messade och var sugen på en kaffe. Och jag är inte sen på att haka på! :)
Så nu är jag hemma. skall VÄL ta tag i det. Haha..

bara man kommer igång så går det ju undan! :)


Blir hem till mor och far sen och äta. Gratis är gott1 :)
Skall nog få far min och pumpa däcken på cykeln me så man kan cykla! Check!

Over and out! ;)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0