Jasmine goes 23.

Jaha då var man gammal nu då!  :)
Hade en kanon födelsedag!

Började att ungefär 00.26 ringer telefonen. Gissade på Carolina och när jag tittade skrattade jag lite för mig själv och svarade... 3 helt underbara människor bryter ut i skönsång. Haha.. underbara är ni Agnes Carolina och Emma! Men Michaela var först med sms strax efter 00.. ;)

Somnade tillslut och sen blev det jobb.. Kålle kommer först och säger grattis och att jag ser rynkig ut. Sjävklar kommentar ifrån honom. Sen kompis kusin Jonas och grattar! :)
Sen även Malin och Ulle!

Kalajstajm hemma hos mig! Min älskade Elliot var sjuk så kunde inte komma.. Och han hade gråtit floder när han inte skulle få någon tårta. Självklart fick Louise och anton med tårta och massa kakor! (fick sms nu av Louise att Ellot ätit upp halva tårtbiten själv. och den var stor) ♥
Fick massa fina saker! En sodastream, elvisp, en fin lykta, ett sett med pizzasliser, glasskopa m.m. på. burk, (Rosa) en murgröna formad som ett hjärta och lite smink och så! :)

Hade bakat tårra och Cupcakes, drömmar och kockostoppar. Märka imponerade var alla! :) till och med min granne tyckte som var sjukt goda.

När alla gått så blev det kinamat med Mamma pappa Jocke och sandra. Skall man synda så skall man få äta RIS också! :)

När dom skulle gå kommer världens bästa Carolina och jag åker med henne till henne och hejar på Agnes!


Så efter en massa grattishälsningar ifrån vänner och kalas och massa så var der en kanon födelsedag! :)
Blev en hel roman om det men whatever! :D






Fina saker va! :)

Sen så fyller världens bästa pappa år idag!!!!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0