Its all ready Friday tomorrow!!

Vad händer med dagarna!???
Det var ju Måndag igår, eller?? uppenbarligen inte! :)

var på RPM i förmiddags. Sjuuukt gött att vara helt slut efteråt!  Me like! :)
Var hemma och duschade promenerade sen bort till min Mor. Pratade lite.. gav henne lite tvätt.. ;) och sen tog jag min racer cykel till mig och mötte upp anna.. Kom hem ifrån henne, typ Nu. :P
Trevligt trevligt!

Imorgon blir det jobb på förmiddagen sen ev ikea med Anna sen till Camilla på kvällen!
Funderrar på att ta cykeln till jobbet imorgon.. men får se..!

Nu har jag avnjutit keso, ägg och tonfisk och knäckemacka med leverpastej! Sjukt mig vad gott det är!!!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0