Grå torsdag

Grått dimma och mera grått...

Men jag har vart och tränat RPM idag med Malin! Phuu va gött det är att svettas..
Tog även en tripp till solarieöarna och solade lite! gött, hem tillmor och far och hämtade en envisp..
Vart skapligt förvånad när pappa var hemma. trodde nästan det hade hänt något.. men han var ledig resten av veckan! :)

Så nu har jag precis duschat skall käka lite och så måste jag till floraparken och skriva i en ny tidrapport. Kärringen Kerstin ringde och sa att jag skrivit fel och att det inte var hon som hade med det att göra längre!? Nähä!? och det vet jag eller.. Kärring..

Jaja.. en sådan grej kan verkligen förstöra stunden...

Fick Sms av Mr.D. He is in town.  får väl se om man hinner träffa honom eller inte.. Hmm.. :P


Jobba ikväll! yepp yepp! :) I like it!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0