Grå Onsdag

Ingen sol idag inte.
Nee men det får gå iaf! :)
idag är jag helt ledig. inget jobb någonstans. Ganska skönt faktist att bara ta det lite som det kommer och inte ha några hålltider. Har ifs Pumpen ikväll bara! :)

gick och la mig vid 10 igår(!), Fast var inte trött men hade inte tålamod att sitta uppe så det blev ett avsnitt av skärgårdsdoktorn i sängen! Mys..

Skall göra mig lite mat och sedan skall jag och mamma till allum! äntligen någon som kan åka med! haha..!

Vågade till och med mäta mig imorse!
och kompis det går bra nu. Eller a, Sakta men säkert. Skulle gärna vilja rasa lite så man verkligen känner att det händer något!

Nu, Disken. Här kommer jag!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0