Godmorgon Världen

Solsken ute! helt underbart!* fast helst hade jag velat vara uppe i sälen nu och bara glida runt.. Åka bräda, sitta på wärdshusets uteservering och dricka cider eller varm choklad! :) Ooohhh...
Dock är det ju bra att jag Inte är där nu när jag går på dieten!:)

Var ju underbart väder igår med så att vara ute med barnen på dagis var ju underbart!!

Idag fick jag ett Underbart upppvaknande!!!
Vaknade 15 min innan klockan av att det lixom dånar utav bara helsike! Då är det några som slänger grejer i en stor container utanför mitt fönster!! TACK....

Idag är jag faktist lite trött också...
Tar på crafterna och börja6.30 och sluta 21.15...

Imorgon är jag ledig. Eller aa, skall på begravning så så kul är det väl inte....
Sen fredag är det jobb igen 6.30 sen till Sportlife och köra där. Tur vi stänger 7 på fredagar! :) Slapp fredagkväll!? Ehh JA.! haha....

Jaja nu skall jag göra mig iordning och dra mig till dagiset..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för diet du går på? nåt speciellt du äter/inte äter?

2010-03-03 @ 09:43:19

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0