A really bad afternoon

Dagen blrjade bra med kanonväder och Träning...
Följt av umgänge med världens bästa martin! Vilken kile han är! :)
Hade en kanon dag. med film, promenad och lunch i kungälv..
Kan inte annat än att skratta när jag är med honom!


Sen blev det jobb...
Riktigt jävla piss dag i Centrum. Inge Kul alls...........................................
Var såhär arg, irriterad när jag cyklade hem..
Fick pratat av mig lite med Carolina och nu sitter jag med ett glas Rosé.
Ja det får man dricka när det varit en bajs dag!

Huuuaa...
lite tv som gälle rnu. Imon Body Pump!
Looong time ago so now i locking really forward to feel my mussels..

Är sugen på att klippa mig igen.. trivdes inte rikgit i detta.. blir page igen! :)

Good night darlings!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0