What A Day

herre.. Vilken dag...
Började med att jag drog ner till Centrum och körde lite cross istället för att åka till Rollsbo och köra Balance.
Hem och duscha och sen hämta upp malin för att bege oss ut till Rörtången.. ÄNTLIGEN rörtången igen, Fiiiiina västkusten!
Efter att ha legat där och stekt ett par timmar så kom molnen så vi åkte till Kungälv igen-..
Jag åkte hem och duschade och sedan in till stan för att möta upp Cicci.. Yeeey. meeega kul att träffa henne. köpte varsin glass och satte oss vid vallgraven i sKäkade rabarberpaj och tjötade..

Och nu skall ni få höra...

Nu när jag kom hem och skulle ställa in cykeln, så hör jag andetag och snarkningar.. Tänker inte så mycke på det men sen när jag kommer till min dörr hör jag det bättre.. Lägger in grejerna i lägenheten och tar av mig skor och strumpr. Smyyger uppåt, och vid vinden så ligger det en människa och sover!!!!!! Hängt upp jacka å grejer på dörrhantaget till vinden.. Jag springer ner och låser dörren och ringer Journummret direkt.. Ringde för 20 minutersen.. Hoppas dom kommer snart för det är äskigt.... :S :S Halåå vart är portlåset!?!?!?!??!?!
Har låg volym på tv och balkongdörren öppen så jag skall höra när dom kommer... Huua..

Det var min dag! :)

Trött som ett as så hoppas dom kommer snart...





Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0