We spell it CRAZY

Jisses vilken lördag det blev!
Först bar det av till partille, med Malin som skulle ha passet, En bakis Emma en sofia och en jag. Core stod på schemat.
Sjukt fräsch anlägning! :)

Efter passet var det dags för allum och shopping. Jag hade inga pengar så det blev endast ett par tights! hahaa..
Sprang in på Maxi och hälsade på Elsie med! :)

Hem göra sig iordning.. Malin hämta uppp mig och körde hem mig till henne..

Fixar sallader osv. Henke anländer sen även Ulle och Louise.
Käkar och kollar fotboll och sen kommer drickan till.. haha..
Underbart när louise peppar för shots.

Bär sedan av till Malt. hänger där och inser att det är dött. Messar therese och går bort till dom på Krogen. Sen tillbaka till malt.. Aaahh.. Haha så många turer med allt.. Fulla å glaa!! :)
Springer i klackar längst västra gatan och kullesten. Lämnar bort jackan till emma. Börjar prata med allt och alla, Malin springer i klackar till polilsstationen på jakt efter någon.. Tillbaka till centrum och hej å hå.
Tog mig 2 timmar (?) att gå från västra gatan till Ivarclaessonsgatan. Gården iaf! ;) som vanligtvis tar 5 min...

Ja sen så stoppar vi kvällen där tycker jag! ;)



Kl 5 imorse var det sjukt ljust iaf! HAha....

Aaahhh.. Vilken sjukt ball kväll! Skall man detajera allt så tar det ett par år! :P







Sportlife folk vet hur man dricker! haha...






Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0