Trötter

Idag har jag inte fått gjort mycket vettigt.. men ändå allting jag skulle göra! haha.. Får dock inte ihop det själv men men..

Gav mig själv sovmorgon, var så fruktansvärt trött efter lite sömn de senaste dagarna.. Kl 9 vaknade jag  iaf och gick upp och drack kaffe.. Mums..

drog mig senare iväg till min mamma. Laddade hem lite musik och började ladda hem vampire diaries. Dock hann inte hela komma hem.
Åkte och handlade plantor med mamma. Sen planterade vi! :) Kul kul sen mat och sedan sola på altanen!

Blev en promenad med anna också.

och när jag kom hem så har det kommit en avi på att jag har något att hämta ut på coop.
Visumet har redan kommit. 2 dagar efter jag var där! :) Coolt..  snabbt och lätt! :)

Nu så skulle jag packa.. men min resväska luktade underligt haha så får vädra den tills imorgon.. Så lagt fram allt på min pall så det bara är att lägga i!

äääntligen är det dags igen för Sports Camp!! SOM jag längtat!! :)

men först en helspäckad dag iaf.
Träning tandläkarn och så tåget! woohoo... Nu borde jag dejta sängen! ;)

KUL med kommentarer i förra inlägget! Det gillar vi! :) Fortsätt så!!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ska bo hos en familj som består av en mamma, en pappa, två barn och två hundar. Barnen är en pojke på 4 år och en flicka på 6 år. :) sj ?

2010-06-18 @ 22:19:59
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0