Svarta Pengar

 

Här är min sparbössa.haha...
hittade den på Ullared i höstas och lagt i lite pengar i den sen dess.Skall öppna den  så att jag har de pengarna med mig till Usa.
inte en aning om hur mycket pengar det är i den.
Har lagt i lite då och då, även vänner och familj har lagt i en peng ibland.
La just nu i en 100 lapp.  Har även lagt i en 100 vid ett annat tillfälle och lite 20 och 50 lappar och en del mynt!
Så kommer du och hälsar på mig och har en krona eller 2 över så släng i dom! haha..
Blir en liten suprise på summan när jag öppnar den! :D





Helt ointressant inlägg egentligen!
Men tycker det är en kul grej! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan verkligen förstå vad du menar. Studentdagen var typ bäst!! ;D Jag åker den 16 augusti med Cultural Care. Har du varit på ambassaden och så än? :)

2010-06-08 @ 09:17:12
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0