Simma simma kasta granat

Första veckan utav sports camp är avklarad.. Därav att det knappt blivit någon tid alls för att blogga. Eller ens suttit vid en dator. Man har så fullt upp hela tiden! :)
Fullspäckat schema då det var en dag kortare..

Men vilken kanon vecka.
Grymt kul  med massa bus, lek och handboll glada ungar och vedevärdig mat!

Är så fruktansvärt glad att jag fick göra 3 veckor iår. Känns som en bra avslutning på min sommar i Sverige!! :)
men nu är det iaf 2 veckor kvar på Campen för mig. och 4 veckor till avresa..
Har redan ångest för att inte vara på campen nästa år... :( Hur skall jag klara mig??

Jaja.. nu har jag iaf tvättat och sovit så nu är det bara dags att invänta dagen imorgon så man får bege sig till Norrköping och Himmelstalundsfältet igen! :) Bästa bästa bästa!!!

och Steffi! Vi har paxat sängar till er ..! ;) Du och jag brevid varandra!! ♥





Sen är det ju midsommar idag också. Blir att åka upp till fjällbacka över dagen.. Tror det blir så att jag åker hem ikväll igen så man kan sova ut imorgon! :) sen är jag nykter med och de andra lär ju festa till det med.
Kul att träffa mina kära vänner igen! :D det är bra!!

borde ta en promme bort till Maxi med. Har INGEN mat här hemma.. Abbuu....


Kommentarer
Postat av: Steffi

BÄSTA <3

2010-06-26 @ 13:37:56
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0