Ryck

Hejsan hoppsan!!!

Har varit och jobbat idag. Verkligen inga människor, inte så många att prata med, eller att titta på! :)
Kom hem vid halv 5 och satt och chilla i soffan,, cykla till Hemmakväll och lämnade tillbaka en film och sen tillbaka till soffan...

Men så fick Jasmine ett ryck. Jepp jepp.. Trotts det snurrande huvudet så har man ju en lägenhet som man måste ta hand om med.
Så har torkat alla lister dammtorkat och dammsugit. Planterat om 2 blommor och duschat de andra.. :) Hallå hemmafru!!

Precis vad jag behövde idag. en dag för mig själv!!

nu skall jag ta hand om mina stackars naglar. dom ser ut som fan. korta och fula..
senare ikväll blir det Ladder 49 och fotbad! :)


Nej det var det för nu...
Take care!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0