raaaain

trött är jag nu.
jag uppdaterar ändå! :))

Började med morgon promme med Ulla idag.. Skönt det var att gå.
Snackade massa om pojkar och dylikt.. Inte sett gymkillen på länge.. Illa.. Nice att se på ju.. :)
bar hemmåt och vet egentligen inte vad jag pysslade med. försen tills halv 1 då jag började ordna i garderoben..
Haha drog ut allt på golvet och vek ihop fint, provade kläder och la lite kläder jag inte använder i en påse som jag tänkte ge till Sandra..

kl 2 började jag på diseröd och jobbade ett par timmar...
Sen hem och bokade tvättid..
och satte faktist på the sims för jag hade förjäkla tråkigt. haha...

Nu var jag trött och känner att min säng vill ha mig! :P haha...
helt onödigt inlägg men men! :D

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0