Onsdag

gårdagen var bra..
åkte till hamburgsund och hämtade miqa å emmas säng..
Fick god mat som hemmafrun emma hade lagat! :) mums..

Sen hem till deras nya lya på redbergsplatsen och packa in allt vi hämtat..
åter till kungälv, lämna in säpkärran och sedan till Maxi. Handlade lite grejer till Pannkakor och sedan hyrde vi film.
Efter vi satt på den så frågar vi oss efter kanske 20 min, vad var det den handlade om?? Så jag läste och sa att snart kommer nog handlingen igång.. sen efter ytterligare 30 min börjar vi undra om det verkligen är rätt film.
Haha men när jag öppnar dvd så visar det sig att det inte är rätt film! HAHA...
Aja vi kollade klart på den iaf!  Lite komiskt.


Nu har jag varit och tränat. Gött var det! :) Pump as usual. likie likie...


Skapligt avundsjuk på mina kära kusiner Jenni och Lisa som just nu sitter på ett flyg som precis lyft ifrån Landvetter med destination Miami!!

men snaaart Jasmine, snart är det din tur! :)

Får se vad denna dagen har att erbjuda!
återkommer med det senare!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0