Hallå solen.

Inte riktigt haft tiden att skriva något idag.
Vaknade  i morse, utsövd! :) Somnade på soffan till ladder 49 igår med. Vaknade vid halv 1 och var lite smått förvirrad. Haha..

När jag hade fått i mig frukost idag så cyklade jag hem till mamma och pappa..
pappa åkte ut med hojen och jag och mamma åkte till Margita å kålle. Blev 2 dopp i deras pool! :) Mycket skönt.
Sen handla med mor och hem och göra grillspett. Mums..  och till dessert jordgubb och rabarberpaj.

Efter detta kalas så smsa therese och fråga om jag ville komma till henne och kolla på Dear John med henne och helena. Och det ville jag ju...
Myyysig film och en sjuhelsike snygg kille.
Jag skall hitta mig en sådan. Verkar som att amerikanare is the shit.. Iaf i filmerna! haha...

Har nu tagit mig ett skönt bad med lite gossip girl.. Fått en del färg idag. på benen bla, vilket jag aldrig får. Så ränder utav shortsen. Snyggt.. Tur shortsen var korta.. haha...


Imorgon bitti blir det ett besök på vårdcentralen då jag varit lite snurrig idag med. Bättre men inte bra ändå. Segt..
Hoppas helgen varit bra!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0