Grey

Jaha.. Tvätten är klar, skall dock lägga in den i garderob och lådor..
Tränat dåigt det senaste, märkte jag på tröjorna.. Tvättade bara 4 vita och 2 rosa Sports Camp tröjoor.. haha....

Lagat mat har jag hunnit med också..
Broccolisoppa.. Jääklar vad god den var..




är sådan nu att jag vill göra något, men kommer inte på vad eller var.
Ulle skrev sms och fråga om jag vill komma ner till malt och kolla fotboll. Bara det att jag gillar ju inte forboll!! :S
Haha...
Kanske skall gå ner en sväng och se lite folk och sen kanske till maxi och köpa mys och mat och chhilla i söffan...



Exakt denna tiden nästa vecka på fredag så sitter jag och Skåran på tåget till Norrköping och har precis lämnat perongen i Göteborg..
Jäävklar vad kul det skall bli med sports camp! 1 år sen sist.

Fick lite camp känsla nu när jag gick i badtofflorna i regnet. Haha..
Bästa!! :)




jag och Steffi på campen sommaren 2006.


Skall se om håret vill vara med mig isf kanske jag drar ner en sväng till malt!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Vårt första år tillsammans :) Vilka minnen

2010-06-14 @ 22:37:52
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0