Gômörra

Godmorgon..

Idag är det strålande sol och vindstilla..
Oj vad jag skulle vilja åka ut til havet och sola! :(
Men jag skall jobba hela långa dagen.

Och inte är det bättre med yrseln idag heller. härligt att man känner det när man vaknar och ligger helt stilla i sängen.
Igår när jag la mig så snurrade det precis som att jag vore sten packad..

Pratade med mamma å pappa om det igår..
Pappa trodde på virus på balansnerven,, och mamma trodde på ngt med blodtryck och blodvärde. så är det inte bättre på måndag skall jag till öppna mottagningen..

Jaja nu skall jag äta frukost och sen pallra mig ut mot rollsbo...
Idag lär det bli livat! haha. NOOOT..

Have a good day'!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0