God afton

Nu sitter jag här och har duschat och skall dra på ett avsnitt eller 2 av Gossip girl! :)

Dagen blev iaf att åka med miqa å ems till plantagen och Ikea...
och jag lyckades komma ut med ENDAST en toaborste och servetter. 23 kr.
Har någon nånsin handlat för så lite på Ikea??? :P

Efter åkte jag iaf til Mamma. Var där ett tag, tankade hem en säsong av The Hills. Kom fan inte på någon annan att ladda ner.. Förslag på bra serier?? :)
Min faster ringde och jag och mamma åkte upp till romelanda och rensade i köket där tillsammans med min faster.
Jääklar vad mycket skit farmor samlat på sig...

Men jag åkte hem 2 sockerkaksformar, ett pannkak och ett plättjärn i gjutjärn rikare! Yeeey! :)
Oj vad jag skall laga plättar!!!


Ännu en uteliggare gick och la sig i trappen idag. DEnna gången kom securitas faktist.. Scary är det faktist!
Men min port och typ 5 till på denna gården är de enda ikungälv som inte har portlås. Skillat.. Känns mycket tryggt. inte konstigt att det blir inbrott i förråden...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar Vampire Diaries, så ladda ner den serien om du inte redan sett den ;) Hur bra som helst! Jag ska till ambassaden nu på fredag den 18 juni! Lite smått nervös faktiskt. Räddför att glömma något typ. Ehehe.. Jag bor i Nässjö här i Sverige. Men just nu bor jag mellan köpingsvik och borgholm på Öland eftersom jag jobbar här i fem veckor. ;) vart bor du nu? :)

2010-06-13 @ 18:53:56
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0