GALET

Gårdagen. haha. vilken jäkla grym dag.

Började med Pump med malin. Sen drog vi ut till Nordön. Jag badade i havet... Brr vad kallt men ändå gött..
Jag malin och andreas bestämde oss för att grilla.
Michis kom och joinade och vi grillade flöskfile med megagod sallad, hallomi och Rosee...
Blev tillslut lite för mycket av det goda för oss allihopa!
haha.
Min spegel jag har i hallen åkte i golvet.. 7 års olycka. haha. sen 2 glas med. jisses vilken kväll det blev.
SUPERKUL..
var en riktigt lyckad dag och kväll.. Dock har man ju mått som man förtjänat. haha.

Har en gryym film. vet dock inte hur man lägger upp den på bloggen?

Någon som vet hur man lägger upp filmer på bloggen????


Huuaa. Kul var det iaf! :)






Livet leker!!♥


Kommentarer
Postat av: CT

Underbara kväll med er <3

2010-06-04 @ 10:32:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0