Hellu

Dagen idag har bestått av att titta på softball i solen här i glastonbury. Skapligt med färg har jag fått. fiina linjer :P

Familjen är i kyrkan just nu men jag ville inte följa med haha....


Pratade precis med en annan Au Pair från glastonbury, Madeleine.
Skall bort till hennes hus och käka och sen skall vi åka till Manchester och umgås.. trevligt tycker jag! :)

Så skall börja göra mig iordning nu tänkte jag...

Skypat med Louise i 40 min.. Känns skönt att prata med någon hemifrån..
Lite konstiga magkänslor...... Pratat med de andra Svenska Au Pairerna om det..
Men det löser sig nog..


Öppnade ett av paketen jag hade med mig!!

Från mina underbara vänner Michaela Emma och Carolina!!


Fiiina saker!!! med svensk godis! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh , har du öppnat paketet nu :)

Vi vill ha handskrivna brev , Hihi !!!



Du kommer ha det grymt gumman <3

2010-08-03 @ 13:04:35

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0