Stamford, Holiday Inn Connecticut.

I´m here!!
Och det känns helt fantastiskt!!!

åkt med 3 kanontjejer, en från Jönköping, Elin, och 2 tjejer ifrån Skövdetrakten, Emma och rebecca.. :)
Vart mycket roligare att åka tillsammans än att åka själv..

nu är vi iaf i Stamford på hotellet där orienteringen skall hållas.. Suuupermysig stad det vi såg när vi åkte igenom.
har vart med om en del idag med,, Min vervikt på 5 kg á 1000 kr.. Sinnes..
problem med andra incheckningen i Düsseldorf..
Väntan på Newarks Flygplats på ett annat plan som var försenat. och sedan kö på vägen till Stamford.
men våran coola chaffis hon ringde 911 för att det var 2 lastbilar som körde jämsides i kanske 15 min i max 10 km/h. Mychet störande...

åkte iaf över george Washington Bridge och såg hela Manhattan på sidan. Så sjukt fint i kvällssolen.
dock kunde vi inte ta bilder hade solskydd på rutan..
åkte igenom den fina delen av bronx och jävlar vad fint med promenader längst med vattnet och allmänt superfint.

Kom iaf fram till hotellet efter att åkt igenom Stamford och oj vad vacker  och mysig stad.
Älskar redan connecticut!

fått lite information imorgon. Väckning 7 am. men vi svenskar skall käka kvart i 8 så vi går direkt till Infon imon..

Runt 150 st Au pairer skall det vara imorgon.. Än så länge har vi kanske bara sett en 30.
Från alla möjliga länder, en tjej som bor i mitt rum kommer ifrån Thailand. Sen är det ifrån Tyskland, österrike, kroatien, Colombia m.m.

Blir nog bra detta iaf!

Forfarande inte förstått att jag är här! Sinnes...

Nu måste jag sova innan jag dööör....

puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer få en sjukt bra upplevelse kusin!

Du är galen, och jag är fruktansvärt avis på dig.

Hoppas att ALLT blir kanon, och att du har det super duper mega BRA!



Lycka till- många kramar lisafisa!

2010-07-27 @ 08:39:28
Postat av: Nathalie

JAG SKA ÅKA! Om tre veckor är jag där !! Låter toppen, ser fram emot att se allt och att träffa dig sen! Fy vad kul det ska bli! Har du träfat några andra tjejer so ska bo i närheten? :)

2010-07-27 @ 11:51:21
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0