Sista Dagen I Sverige På Läääänge..

Dåså, dagen innan avresa har kommit..
Fortfarande inte riktigt förstått vad jag ger mig in på.
Imorgon vid denna tiden så sitter jag på ett flygplan halvägs till Usa och Newark där jag kommer att landa.
Crazy..
Allting är näst intill packat.
Skall bara lägga ner det sista i väskan.
So far väger bara väskan 16 kg??? hur har jag lyckats! haha..
Har en extremt stor väska, men det är bra då kan jag få ner massa när man väl skall hem.

Har redan lite saker inplanerade i Usa..
.Kings Of Leon konsert i Hartford 8 augusti. Om jag nu är ledig den kvällen men det hoppas jag.
Skall dit med en tjej som heter Madeleine, en tysk tjej som är kompis med Au Pairen som jobbat i min familj. Kul att ha fått kompisar innan man ens åkt! :)
Kul....

Nu har mamma, pappa Janne Louise Anton och Elliot varit här.
Fikat, busat och så.

Miqa Ct Emma och några till kommer till Kungälv snart då vi skall äta lite och umgås det sista..

Hade en sjukt jävla kul kväll igår med.
Julia hade födelsedags fest på Odinsgatan och helvete vad vi röjde. Haha. Grymt kul...

Nej dags att göra sig iordning lite..


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0