Ring aldrig mer!!!

Efter en del tårar idag så satt man i bilen hem...

Så jävla tråkigt att lämna det så det finns inte..
fick kramat om David en sista gång med.

Hatar att lämna det. och sen att veta att nästa år är inte jag där!
Det är ännu värre. Inte så gå runt i shorts tisha och badtofflor med det underbara passportet!

men det är ett fantastiskt ställe och jag är SÅ glad över att jag gjorde 3 veckor detta året.
Buset i lördags kväll med innebandyledarna och My, då vi tejpade fast henne på en stol och bar upp till innebandyn och ringde på och stack,
och jag och Malin Fastnade vid basketledarnas fönster och knackade och hade oss.. Haha fy fan va kul.
Älskar det, älskar er!

Kollade igenom bilderna på Campens hemsida. Gaaaah....


vad är det du inte förståååår, Ring Aldrig mer!
2
Underbara meningar!!!


Stackars My med innebandyledarna..

HAHA

inbrott hos innebandyn.. ;) ;)





Förresten, när man lyssnar åå¨introt till Shakira´s-Waka waka så låter det som dom säger sports camp.. ;) Tänk på det! haha...♥

Kommentarer
Postat av: Jeffe

naaw, hoppas du kramade david hårt ;)

2010-07-20 @ 20:06:16
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0