orientation day one.

ja då var första riktiga dagen färdig..

Började dagen med frukost, Bagels,, med VITLÖK. till frukost haha..
MASSA information har man fått idag, efter halva dagen började man fundera på om det var igår man gick igenom det. så ifrån 8.30am - 7.00 pm har vi fått maaaasssa information. Om allt verkligen.,

Har dock hunnit med 2 turer till Stamford Shopping Mall.
Fått köpt mig 2 par tröjor hitills, en på HM.. Och en på forever 21.
Han inte med så många mer affärer då det stäängde kl 9 pm.

Men imorgon har vi hela eftermiddagen på oss..
rebecca fick New York touren av sin värdfamilj, så jag Elin och Emma stannar kvar här i stamford, skall ut och käka och kolla resten av Mallet..


Jag älskar verkligen Usa. Så fantastiskt.. :)
Kommer trivas bra.
Fick mail av min värdpappa i morse med. Känns super, dock nervös inför torsdag då jag blir upplockad här på hotellet.. :)

Här kommer lite bilder ifrån dagen, Jenni som du önskat! :D skall försöka vara duktig att lägga upp massa...


Utanför hotellet


Emma och Rebecca i Lobbyn

Elin och jag i Lobbyn! :)


Nu är klockan halv 11 och det är dags att sova.. Frulle 7.45 imorgon...


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ah, du är så duktig Jasse! Precis vad jag önskade mig!

Önskar jag var där med dig, kul låter det!

puss!

2010-07-28 @ 14:04:31
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0