Nu får det vara bra

michis slaggade över hos mig igår, sen kom även emma på dagen med.
Mötte upp Michis syster Angelika på rut och satt och fika å tjöta.
sen kom rebecca också och det blev lite kik i affärer. köpte ett par solglajjer på rea. bra där! :)

Sen blev det grill för mig michis emma och anna. slutade med att vi grillade på min utegård.
avslutade kvällen med film, 27 dresses... :)


Förövrigt så orkar jag inte att gå runt och halta mera..
Kan sträcka ut det ganska bra iaf.
skall upp till Sportlife och ha lite lunch där, Kristin slutar snart + att hon fyller år idag! :)
Tänkte även cykla lite grann efteråt med just för att få igång cirkulationen i knät.
Så nu får det bli ordning på det! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Får jag fråga, hur lång tid tog det innan du matchade med din nuvarande familj?

/Josefin

2010-07-08 @ 02:05:25
URL: http://htpp://nannydiaries.blogg
Postat av: Nathalie- Blivande au pair

Ja, visst är det så. Men vi ska klara det här. Vi bara ska göra det! Du får åka före och tala om hur det är sedan komer jag efter så stöttar vi varandra genom året sen! Gaaah, nervös jag är redan.. Vi måste ses sen när jag anlänt till CT! :)

2010-07-08 @ 21:32:17
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0