Mördarpotatis!!

Sjukt rolig lek, mördarpotatis! hahahaha.... Speciellt med ledarna på Stadium sports Camp! :)


Fått gjort en hel del idag och mer blir det.
Var på ungdomsmottaagningen idag och fixade lite, sen åkte jag till Mamma och fick kaffe, ring och anmällt mitt knä till försäkringsbolaget. Varit och tagit Tuberkelintest. Skall tillbaka på torsdag och följa upp det.
Vid halv 6 idag skall jag till sportlife, jobba lite och så skall Lojsan kolla på mitt knä.
ja så man lyckas ha att göra iaf! :)
mamma har ju fått tvätta för mig med så får det vikt och klart typ imon eller ngt. Det är grymt! :D

Annars så händer inte så mycket! :)
Ser fram emot Partille cup i veckan. Skall bli kul, kolla på tjejerna ifrån förra veckan. Ev kolla med patrik med och med Skåran och Petter ser det ut som! :)



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0