Kryckorna och jag

Så ja.å var vecka 1 över den också.. v 3 kvar på campen..
Ja veckan som varit har vart ok. sådär kul med gruppledaren jag jobbat med. inte speciellt kul kille men men..
tur det finns massa andra goa människor....

lyckades skada knät på matchen emot hockeyn. Andra anfallet jag spelar så springer jag på en kontring och en hockeykille snuddar tilll mig antagligen när jag är i luften och tappar balansen eller något och landar snett på foten och knät flyttar sig i sidled..   Så blev inget mer spel för mig.. Många tankar som snurrade i huvudet.
Blev iaf akuten på kvällen.. Linnea åkte med mig. supersnällt! :) tog lite över 3 timmar allting så devar inte så farligt..
Röntgen visade ingenting och även testerna för menisk och korsband var bra. men i och med att det fortfarnde är svullet så kan man inte utesluta korsband eller ledband å så. men det känns inte osm att det är ngt allvarligt.. kan gå på det utan att det gör ont och det är bara svullet och inge blått.. detta blir bra1 :)

har inget blogghumlr alls så det blir nog dött ett tag! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0