July 26. Departure date.

Fick mail om min flight igår!!!

09.15 den 26 Juli lyfter jag ifrån Landvetter flygplats mot Dusseldorf där jag mellanlandar för att sedan fortsätta emot New York, Newark Airport. Jisses....
imorgon skall jag och mamma till banken och betala biljetten, fixa fullmakt och grejer..
Hell yeah!
Nu börjar det närma sig med stormsteg.
Var ju inte längesen som jag sa att det var 12 veckor kvar tex. nu är det lite mer än 2 Veckor!!






Till Josefin som frågade hur lång tid det tog innan jag matchade med min familj.
Det tog ungefär 3 veckor från det att jag var godkänd hos organisationen..
Pratade med en del familjer till och denna var inte den första men den jag fastnade för direkt.





Fått mail på facebook idag av Daniella, som är au pair i min blivande familj nu. Hon har berättat massa och skall skicka bilder senare idag! :)
Även hennes kompis Madelene mailade och skrev massa.. Kul att dom hör av sig! :) så man vet att man inte är ensam när man kommer bort! ;)

Allt tvek bara försvann nu på 1 timma. Nu är det nära och jag skall göra det!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0