Jasmine I ett nötskal.

Jaha.. Började rensa ur min lilla byrå vid sängen..
Hittade lite smått och gått, bla ett kuvert med 60 Euro i !!!! Haha hur fan kan man bara glömma av att det ligger ca 600 kr och skräpar..

vet inte hur många gånger jag kikat i gamla kuvert från födelsedagar och hittat över 1000 i kontatner, presentkort m.m. helt vansinnit!
Kunde ju dock inte sitta bättre! :D
Sen såg jag att jag får in maaaasssa pengar från A kassa. Det gillas skarpt..
Så imon blir det banken och hämta ut lite Dollar! Här skall spenderas! :D
Nöjd tjej!


Skall ringa Lufthansa och försäkra mig om att det bara är 20 kg + 8 i handbagage och inte mera då jag skall vara borta så länge! :)

Bjuder på en bild med mitt Dolphinslinne jag fick. ;)
Skall köpa massa. så jäkla gött att gå runt i! :)

 

Imorgon Innan Banken Blir Det Att Öppna "Svarta Pengar" Burken! ;)

Spännande!!

 

 

Sen är jag lite nyfiken. Ser att det är en del lärare ifrån andra länder.

Svenskar eller vart är ni ifrån? ;)

Nyfiken så lämna gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan tro att jag är en av utlandsläsarna... Så roligt att du ska iväg snart! Jag känner igen mig i packningsdilemmat. Ett tips kan väl vara att ta med dig mer favoritkläder än basics, jag kom på mig själv att mest ha med mig basictröjor och så. Saknade favoriterna liksom. Annars så är väl grejen att du nog kommer inhandla en del grejer när du väl kommit över, och såklart behöver du ju inte släpa på shampoo och sånt tjafs, kanske kan be familjen att ställa en flaska i duschen innan du kommer. Lycka till! I'm watching you! ;)

2010-07-22 @ 12:34:43
URL: http://igntioon.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0