Jasmine får tänka.

Ja vad har hänt sen sist..

Vi blev upplockade alla svenskar från hotellet i går.
Åkte med familjen hem till dom.

Mycket att instalera sig i och mycket nya intryck och information.

Har kommit på att man blir så fruktansvärt trött i huvudet av att prata engelska hela dagarna där man lixom måste översätta i huvudet innan man säger det och även tänka hur man skall formulera sig!
Haha sinnes...

idag har jag iaf hängt med mamman i familjen. Först var jag hos mormorn med killarna. Supergo mormor, hon visade mig Wethersfield. Tydligen Usa's äldsta stad, med bla Usa´s äldsta hus. Mycket fina hus och gamla med fina verandor osv.. Säkert säger alla i amerika att deras stad är äldst! :P Men men.. Fin var den iaf..

Ja mer än så orkar jag inte skriva just nu.. Trött efter allt tänkande som sagt! hahahha..

Skriver mer snart och har tyvärr inga bilder att bjuda på än! :P
Ni anar inte hur skönt det kan vara att gå utan väska med mobil och allting! haha.. freedom!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0