Börjat knåpa

har nu börjat skriva lite på en packlista. så äckligt jävla svårt..
Har typ bestämmt mig för vilka kläder. typ de jag tycker om mest just nu.
Skall lägga fram en del på sängen så fort jag fått klart med listan.
Och alltid när man packar annars så är det handdukar, sängkläder osv som man skall packa med. denna gången är det bara kläder och elektronik.

Varit på ullared idag med Mamma sandra och jocke.. köpte lite godis att ta med til familjen.
även lite smågrejer jag behövde också.


Har börjat få en konstig känsa i magen. vet inte om det är obehag, nervositet eller vad det kan vara.
Känner att jag inte riktigt släppt att jag lämnat Sports Camp än. Kan vara lite saknad till det med.


I övrigt så hatar jag Avsked. Lägtar inte till de sista dagarna då man skall säga hej då till mina närmaste.
Fy fan.

aja om jag skall fortsätta ltie då. :)

5 dagar till avgång..



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0