28 kg

första dagen hemma efter mitt Sports Camp äventyr.. Fruktansvärt skönt att sova i sin egna säng men oj vad ensamt att vakna upp all alone.
var uppe och tvättade kl 8 så alla Campgrejer är tvättade och rena...

åkte sedan med mamma till ett par kompisars till familjen och lånade deras pool.. As niice.

Nu har jag handlat ätit och stter och googlar på lite packlistor inför Usa...
Hur sjutton packar man 28 kg för ett helt år? Vad skall man ha med sig, tänka på osv!
Har några av er läsare lite tips tar jag tacksamt emot dom! :)

Sen har jag en fundering..
Man får ju checka in En stor väska och ha med ett handbagage + datorväska på flyget.. Får man lov att ha en handvska med typ pass, visum plånbol och sådana grejer med eller måste man ha det i handbagaget!? Uppskattar svar på det med! ;)

Min lägenhet ser ut som att en tornado dratt in.. Flyttlådor, inga filmer i dvd stället och inga foton och en del blommor är borta.
Ser ut som FAN rent ut sagt! haha.
aja de ger sig väl. Bara jag vet vilka kläder jag skall ha med mig så kommer jag ju kunna börja slänga ner alla andra kläder + grejer i kartonger och säckar..

Har även mailat lite med de 3 andra Au Pairerna som skall åka ifrån Landvetter på Måndag.. Vi skall mötas upp innan och checka in tillsammans så att vi får sitta med varandra.. alltid trevligt att sitta med någon så man kan snacka lite! :)

Väldigt luddigt inlägg detta men så får det vara.. Haha..




haha jag som spiderwoman!! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svarar i ett separat inlägg om det på min blogg :)

2010-07-20 @ 18:16:37
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jasse, det är inte långt kvar nu dö! Jisses!



Jag hade en resväska och ett handbagage plus en handväska. Men då hade jag ingen datorväska med mig utan den låg i handbagaget.



Hoppas du har det bra!

Ta inte med så mycket skit, du kommer köpa nytt ;)

puss!

2010-07-20 @ 18:41:59
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0