weehoo

Ja nu sitter man i soffan och skall snart krypa ner i sängen! :)
Tidigt men de e gött när man jobbar 2 pass! lskar när man har att göra! :D

Var och träna.. HELT slut i kroppen! Baaahhh...
Men hur gött är inte det lixom!? :)
Body pump är sjukt kul!
Börjar nästan känna mig fit  nu! ;) Men bara nästan! :P
Skulle ju mäta mig idag med.. kom på det efter jag käkat så får ta de på fredag när jag har en stund över förhoppningsvis! :)
Gottade mig med en fruktsallad nu på kvällen! SJUKT gott! Mums...

Världens bästa mamma har sagt att dom betalar gymkortet nu för mig när jag har det lite kärvigt! Bästa föräldrarna har jag! :D
Sprang föresten på Kusin Victor och Jonas på sportllife med! :)

Jaja helt onödigt inlägg men enjoy iaf! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0