Lycklig!

2 handbollsmatcher spelade idag.
Första matchen hemma med A laget. Vann gjorde vi och 3 mål vart det.. ett ifrån 9 meter! haha. De andra vart lika frvånade som jag när den gick in! :P
sen bar det av till Särö för att fo storstryk.. :S 1 mål blev det bara där..

MEN det bästa med matcherna är att jag har kunnat springa fullt ut utan att få ont i benhinnorma! Vet inte vad detta vart för dag men dte är underbart!! :D
Hade glömt av hur det kändes att inte ha ont när man sprang! kanske har viat mig i form! ;) haha. Skall ändå gå till sjukgymnasten v 6 för att verkligen få bukt på det..

Annars har helgen varit kanon!! :)

Fredagen tillbringades hos mamma och pappa med lite follk och tacos!
Pappa hemkommen ifrån Usa med nya fina löparskor till mig1 :D Bästa pappa!!

Lördagen var det Chalmers Big Jump Open, dock hoppade inte pitte men kul att kolla iaf, kallt som faan vart det. sen kom Carolina dit och vi drog till Kungälv handla mat och hade mysigt med New Moon! :)
Mycket trevligt!

Idag har det bara  varit handboll då, sen ett häärligt bad, kycklinggryta och en grym film!
"Allt för min syster" Sjukt fin film!!!

Nu skall jag sova iaf! GODNATT

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0