Jasmine, En glad tjej tror jag bestämmt!

Suttit på facebook och kollat igenom bilderna där jag är taggad i.
och helvete vilket jäkla kul liv jag har levt  hittils!
Och med de vännerna jag har så är det kanske inte konstigt att jag är glad på 500 av 515 kort jag är taggad på.
Måste nog vara en glad tjej jag! :P


Ser också en hel det skillnad på mig själv. Storlek på kroppen, längden på håret, med lugg utan lugg, färgen på håret och olika frisyrer.
Men alltid med ett leende!
Ni som läser!!! Och som inte känner mig, (även ni som känner mig också)
Hur uppfattas jag!???!
Varför grubblar jag så mycket egentligen när jag är glad mest hela tiden!?
Ja jag är tokig. :)

Bjuder på en blandad kompott med bilder med mig och med vänner!



Sports Camp 06           Sports Camp 08            Sports Camp 09

Hamburgsund 08        07 kanske :)               Nyår 06/07

mars 07                     Sälen 07/08               Sälen 08/09

Våren 09                     Sommaren 09           Sälen 09/10



Enjoy!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Steffi

Haha, Vilken bild fårn 08, Vart är den tagen ? =)

Campen, men var?

2010-01-25 @ 15:20:24
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0