Hinner helt enkelt inte.

Ja nu såg jag att det var ett braaa tag sen som jag uppdaterade..
men jag har helt enkelt inte tid! Har fullt upp hela tiden!

Sen sist jag skrev så har jag jobbat lite, bla nyårsaftons natten, åkt en hel del bräda, käkat på mezzo och wärsan, festat. fått punktering så jag fick ringa Micke och be honom om hjälp som kommer med skoter och släde med domkraft och grejer, käkat sushi på Experium. Och ja nu sitter jag här hemma i stugan.

Skall väl sova snart så man orkar jobba imongon! PULSEN som gäller.!!! sjukt taggad! skall bli sjukt kul :)
Alla mina skistar skall komma när det är bra personal som jobbar! :)

Grymma dennis skall sätta upp en lista där det skall stå "vi som saknar Jasse", dock sa han edt igår då de va måndagsklubben men ändå1 :P bad honom skicka mms när han satt upp den, men då säger han att det kommer bli typ 3 mms för listan kommer att bli lång! Blir man inte rörd!!*?!?!?


Ne nu är det att klättra upp i henkes överslaf och somna innan han kommer!
SNARKAR!!!!!



Nu har vi ju bara -35 grader,  tydligen har dom varnat för -55 i sälentrakten!?!?!?!?! då är det kallt!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0