Handbollsspelande

Ja idag var det dags för handbollsmatch.
Åkte till Henån och mötte Orust..
Vi vann med kanske 4 bollar.
Blev 3 bollar för mig. Men dessa benhinnor håller inte alls.
Vågade knappt börja springa på uppvärmningen för jag vosste att jag skulle få ont. :S
Nu så är handbollsträningn inställd på tisdag pga A lags match. Och på torsdag jobbar jag. så blir ingen handbollsträing försen matchen på söndag. Kan vara bra för mina ben.
KUl match annars, Bra försvarsspel och en schysst match i övrigt! hejja..

Nu har jag ätit tacos och skall göra mig en fruktsallad til söndagsmys! Dock Inte en enda bra film på tv! SUCK!
Så får rota lite och se vad man hittar! :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Tja!



Kul att se dig i "stan" häromdagen!! Tänkte att nu får vi bestämma något..! Ska vi säga onsdag? Passar onsdag för dig? Jag kan efter 12 som sagt, men jag kan ju så klart typ vilken annan dag med, men eftersom det är så svårt att bestämma något så kan vi ju säga onsdag? :)



Kram kusling!

2010-01-25 @ 11:11:35

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0