GRYM DAG

J idag har vart en sådan sjukt bra dag!
Sån man kan leva på länge!

Skulle in till stan och fika med Jessica och Lina som jag trodde, Men det blev Lina och Tina. Muchotrevligt det med! :)
Sen gick jag och Lina till Cubus och shoppade.. En sjal fick jag! :P Lina tokstolle!!!
när vi satt på fiket så ringde jag agnes och frågade om hon var hemma och sa att jag skulle komma förbi.
Men det hon inte visste var att Lina var med.
Vi smög in och hoppade in i Julias rum. Julle vart helt ifrån sig när hon såg att lina var med. Sen när agnes duschat färdigt gömde jag mig i soffan på Julias rum. Agnes såg mig direkt, :P fick en kram och sen så hoppade lina fram bakom en vägg.
Trodde agnes skulle dö på plats! Kärt återseende! :)
Role var där också! KUL!

Sen blev det massa tjöt och sedan vart jag bjuden på middag och vin. Trevligt.. Fick skjuts hem av Christoffer och Michaela. Gött att man slapp bussen.. Nu blir det sängen och imorgon är dte match! :))

GODNATT!'




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0